Άρθρα σχετικά με: Επαφές

Καταχώρηση επαφής

Η καταχώρηση επαφών στο Estate+ γίνεται από πολλά σημεία. Μπορείτε να καταχωρήσετε μια επαφή ανά πάσα στιγμή πατώντας επάνω δεξιά το πράσινο κουμπί +, όπως φαίνεται παρακάτω:



Μπορείτε επίσης να επιλέξετε το μενού "Επαφές" και στη συνέχεια να πατήσετε το κουμπί "Νέα επαφή".



Τέλος, σε οποιοδήποτε σημείο απαιτείται μια επαφή, υπάρχει επιλογή για απευθείας καταχώρηση, όπως για παράδειγμα όταν εισάγετε ένα νέο ακίνητο.



Πριν ξεκινήσουμε να συμπληρώνουμε τα στοιχεία της επαφής μας, πρέπει να επιλέξουμε τον διαχειριστή της επαφής, αυτός μπορεί να είναι είτε ο δικός μας χρήστης είτε ένας συνεργάτης του γραφείου μας.



Μία από τις απαραίτητες επιλογές που πρέπει να γίνουν είναι να επιλέξουμε την σχέση μας με την επαφή από τις διαθέσιμες επιλογές της λίστας.



Η Ομάδα Newsletter καθορίζει την λίστα στην οποία θα είναι γραμμένος ο χρήστης για τις αποστολές ενημερωτικών e-mail.



Κάθε επαφή που δημιουργείτε περιέχει και πεδίο με "Περισσότερες Πληροφορίες". Πρόκειται για ένα από τα πεδία που θα σας βοηθήσουν να μοιραστείτε πληροφορίες με τους συνεργάτες σας ή να κρατήσετε σημαντικές σημειώσεις σχετικά με την επαφή.

Αφού ολοκληρώσετε τη συμπλήρωση των στοιχείων, πατήστε το κουμπί "Προσθήκη".


Σημείωση: Στο Estate+ δεν επιτρέπονται διπλοεγγραφές επαφών. Σε περίπτωση που υπάρχει κάποια επαφή με τα ίδια στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, κινητό, e-mail), το σύστημα θα σας εμφανίσει μήνυμα σφάλματος.


Για να προσθέσετε περισσότερες επιλογές στα πεδία "Σχέση", "Πηγή" και "Ομάδα Newsletter", ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.

Μεταφερθείτε στο μενού Ρυθμίσεις και στη συνέχεια στην καρτέλα Ρυθμίσεις Εφαρμογής.

Το πεδίο "Σχέση" βρίσκεται στην υποκαρτέλα "Ιδιότητες Επαφών", το πεδίο "Πηγές" στην υποκαρτέλα "Πηγές Επαφών" και το πεδίο "Ομάδα Newsletter" στην υποκαρτέλα "Ομάδες Newsletter".

Ενημερώθηκε στις: 16/10/2018

Σας βοήθησε το συγκεκριμένο άρθρο;

Μοιραστείτε τα σχόλιά σας

Ματαίωση

Σας ευχαριστούμε!